Sunday, July 24, 2011

hujan lebat! XD

yay yay yay! taiping hujan lebat jua akhirnya haha!!
di sebab kan hujan yg x terhingga, longkang kt gudang aku keje banjir!
lepas tu aku tgk longkang kt depan gudang nieh mcm2 ade weh!!






sekali aku dapat tangkap belut la weeh! haha
*bkn aku tangkap pon tp bro2 sini*



 lokasi di mana aku dapat tangkap belut tersebut haha

 time nie dah ujan lebat ah, dok layan ngantok baik punye haha

dalam gambaq nie ade ikan haruan, x tau la ampa suma nampak ke x , kalu x nmpk alamatnya ampa nak mampoih dah HAHAH XD


"Menconteng Memang Salah Tapi Kalau Komen Tidak Salah Walaupun Satu Perkataan Sahaja Jika Tidak Komen Like Lah"
p/s: Jadi Ringan-Ringankan Tangan Anda..
Sila Tekan READ MORE Jika Ada

4 comments:

baby said...

try gak tgk ikan haruan tu ta nampak pown wakakaka....siot jer ang tu aaamik pic pakai la nikon len kali senang seket terang n sharp..nieyh nampak bayang2 awan..senagal la aus...hahaha belut tu ang watpa aus????

f i r d a u s said...

naaahhh... nizar x belikan nikon lagi ler, so terpakse gune phone huhu . belut tu lepas balik ler wat pe lagi haha lg pon ank belut :)

pikah said...

msk tempoyak la itu belut..hahaha.
npe i x pasan pun hujan.
ish

f i r d a u s said...

x mkn tempoyak laaa eeuu