Tuesday, July 19, 2011

Contest: I ♥ Blogging!

Assalamualaikum w.b.t


hahaha arini aku nk post entry pasal aku JOIN CONTEST: i BLOGGING! by Achik Syida yay! haha!
klik link yg aku dah sediakn tok ampa suma masuk join gk contest nie.
nie sume sbb kwn aku la ajak aku join so kite Try je la dulu :)


Kenape aku suke blogging?
nak tau? meh bce hak bawah nie shuuueen~


- nak carik kawan baru , pastu kumpul kawan banyak2 haha!
- cari duit dgn blog kot2 leh jadi kaye (dlm proses sbb baru je buat blog)
- belaja tutorial yg blogger2 lain dah post kat blog depa.
- isi mase lapang aku yang terbuang dok mendonlod movie       b'jam2!
- tempat luahan aty aku dan sume org jgk haha !!
- ajaq kwn2 cm ne nk wat blog, best2!
- boleh kongsi website2 donlod movie free ngn kwn2 so ampa    x yah lah dok p wayang XP
- nk kongsi ilmu cm ne nk gune software2 tertentu XD
- pastu aku leh tau gk mcm mne nk gne software lain!
- blog nie boleh kutuk, maki org2 yg wat aku geram HAHA!
- melepaskan ke'tension'an !!
- cite kt sume org apa yg aku dah buat semejak dua nieh! XD
- bleh join contest yg dpt hadiah ! bute2 je dpt hadiah wow!
- buat blog boleh dpt barang free mcm baju or nikon! 
   *kwn aku jnj nk kasi baju angry bird*

so ni la ape aku nk tulih, x de mende lain kot aku ase hahaha 
tp aku ngh tension x dpt2 lagi baju angry bird aku nie ggrr


mintak2 dpt topup free yeah!

"Menconteng Memang Salah Tapi Kalau Komen Tidak Salah Walaupun Satu Perkataan Sahaja Jika Tidak Komen Like Lah"
p/s: Jadi Ringan-Ringankan Tangan Anda..
Sila Tekan READ MORE Jika Ada