Sunday, August 7, 2011

OMG GAY!? haha xD

wahahaha menggiler aku malam nie dengan budak 
KP [kepala penangalan]
mereka(2) semua ini hebat dan sempoi weeeyh!! hahaha meh tengok sini!


hahaha sesapa ade FB mereka(2) dibawah nie kenal la.
identiti mereka dirahsiakan atas sebab(2) munasabah XD













HAHAH btw , aku sayang mereka yang berada dalam group 
KP [kepala penangalan]
mereka semua ini hebat dan bermacam(2) ragam! hehe 

p/s : ini semua adalah benar dan tiada kaitan dengan yang sedang tidur mahupun sedang buat kerja dimana(2) sahaja , kepada gang KP yang terlepas sila rujuk mana(2) kaunter pertanyaan yah xD
aku pohon kemaafan atas ke"dajjal"an aku kat mereka(2) :)

"Menconteng Memang Salah Tapi Kalau Komen Tidak Salah Walaupun Satu Perkataan Sahaja Jika Tidak Komen Like Lah"
p/s: Jadi Ringan-Ringankan Tangan Anda..
Sila Tekan READ MORE Jika Ada

12 comments:

nurul atikah said...

aus, pesanan ang tue mcm perli aq jerk.. haha.. aq tau lah aq terlepas tgok adegan2 nie.. wakakaka.. :P
kaunter dah tutup lah...

lovely gurlz said...

hahaha...mmg trbaek ar....

f i r d a u s said...

@nurul atikah
hahaha mana ada perli ang , aku cakap kat mereka2 yang x tau je :P
tp mmg pon


@lovely gurlz
hehehe terbaik ek yana :) best knekn org tp aku lak sakit otak @_@

f i r d a u s said...

@nurul atikah
hahaha mana ada perli ang , aku cakap kat mereka2 yang x tau je :P
tp mmg pon


@lovely gurlz
hehehe terbaik ek yana :) best knekn org tp aku lak sakit otak @_@

L said...

jom befikr sejenak http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/jom-berfikir.html =)

Edy Zaidi said...

haha..xde keje

f i r d a u s said...

@L
jom2 pikir hehe

@Edy Zaidi
xde keje tu kami buat keje :) hehe

pikah said...

ish2...nh akibat kurg kasih syg ler nh..hahaha.

f i r d a u s said...

@pikah
mereka je x cukup kasih syg :)

ked :) said...

comel :) *kait tak?

syafiqakarim said...

hahah....sengal je la..
baik ngecet dgn aku

pikah said...

oh ek.hahaha...hat tulis nh pun sme gak en..:P