Thursday, August 4, 2011

isi masa lapangku episode 1 XD

haha tetibe lak aku nak wat entry mcm berepisode nie, adeii.. apakah? 
hari nie sudah puasa ke-4 , kejap je dah 4 hari puasa , haish bile nak raya ni? aku tak sabaq dah nie haha!
dah lah arini panas kat tempat aku keje nie , gile la penat , nak layan tido dah tentu tak boleh sebab panas sangat kat sini so aku ngn budak(2) tempat keje aku nie main menatang nie.. 


mase kecik(2) dulu dok main menatang nie la , apa nama aku pon tak tau YMTTTT xD

*pecit(2)!!  HAHAH!!


budak nie dok pecit(2) gak sebab aku yang paksa dia HAHA! xD

bro nie die rela pecit(2) menatang nie walaupon bosan
"der bosan der dok pecit menatang nie , bile mau abis ler, adoiyai"

kedabak banyak kot menatang nie , 3 hari 3 malam la aku dok main menantang nie kat tempat keje aku hhahhahaha! 

"Menconteng Memang Salah Tapi Kalau Komen Tidak Salah Walaupun Satu Perkataan Sahaja Jika Tidak Komen Like Lah"
p/s: Jadi Ringan-Ringankan Tangan Anda..
Sila Tekan READ MORE Jika Ada

8 comments:

nurul atikah said...

hahahahahah!! seyes nie game aq suka bila beli biskut dalam tin tue.. =.='' x de keje lain ker?? hahaha

f i r d a u s said...

@nurul hahaha game dlm tin ang cakap nurul adei.

pikah said...

x sngke...letih yg u kate selama nh upenye men ketip2 plastik pop2 tuh...hahaha...xnk simpati dh pas nh..hehehe..:P

btw...blog nh mcm bakal kene bakor je..asl cnggih lebh nh ha...ptt ilang cm biskut.(jeles).hahaha

f i r d a u s said...

@pikah : x secanggih mne lah :) hahaha jeles ek , bce la tutorial byk2 pas nie :)

pikah said...

yeler.pas viva

f i r d a u s said...

ahaha viva mende la u nie :D

pikah said...

jumpe lect la yunk oii.

f i r d a u s said...

xyah la jumpe , x penting pon hehe