Sunday, August 7, 2011

isi masa lapangku episode 2 XD

assalamualaikum dan salam sejahtera , adeiiihh
arini aku posting entry aku lambat dari apa aku nak sebenarnya.
peerrhh arini penat siot kot , mentang2 puasa memey laa!
kat tempat keje aku memang susah la aku buat keje 
kedabak barang banyak arini aku kene buat . 
celake kene buli kot hahahahaha! 
tapi best jugak pon ada der.

disebabkan semua bende yang aku buat nie , membuatkan aku nak 
luahkan kat blog jap xD



nie aku tengah dok rehatkan kepala otak aku yang penat.
hahaha time nie aku dok main angry bird la , isi masa lapang konon nye!

after that , aku dengan budak(2) tempat keje aku melepakan diri kat port baik punya.

kene sensor sebab boleh depa nie tak rety nak tido.

kawan sorang nie dah layan tido baik punya 


tido ramai(2) macam nie boleh kene tangkap khalwat kot!? hahaha!


sedap betoi abang besar nie tido , lena teruih!

tempat aku keje nie gudang korang tau tak, tapi aku tak tau pulak dorang nie ade simpan kain kafan ehehe

aku ingt nak join Challange Versi Melayu  yang dibuat oleh AINA tapi aku rasa mcam penat gile so aku pon tak buat lagi , sampai masa seru aku nanti baru buat kot, pastu aku tunggu kawan aku cabar aku macam nie jugak , bile masa die nak setel pon x tau ler hehehe

p/s : watak(2) di atas ini semua adalah wujud dan tidak pernah direka xD

"Menconteng Memang Salah Tapi Kalau Komen Tidak Salah Walaupun Satu Perkataan Sahaja Jika Tidak Komen Like Lah"
p/s: Jadi Ringan-Ringankan Tangan Anda..
Sila Tekan READ MORE Jika Ada

8 comments:

nurul said...

mengong2... hahaha... lepaskn pnt ke tue.. sodap beno tdo nye... :p

f i r d a u s said...

@nurul atikah hahaha nk wat mcm mne dah penat buat keje...

nurul said...

@f i r d a u s
hahaha.. okeyh2... dah paham.. :P

f i r d a u s said...

@nurul atikah
haha dah rety gune reply nie ek ?

nurani said...

giler lawak pic kedua 2..
mcm action nak pelok bantal pelok kan..hahhahha

pikah said...

sengal.ahahaha
u nmpak gemukla.kuikui.

f i r d a u s said...

@nurani
hehehe memey nk buat bantal peluk la dorg tu ahaha

@pikah
aiya mne ade i gemuk huhuhu

pikah said...

ade2.:P